دعوت سه جودوکار همدانی به اردوی مشترک تیم‌های ملی بانوان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:43
همدان-سه جودوکار استان همدان به اردوی مشترک تیم‌های ملی جودوی بانوان در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی مشترک تیم‌های ملی جودوی بانوان در رده‌های سنی مختلف از روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا پنجم خردادماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام کادر فنی، مهسا شکیبایی از خراسان شمالی، السانا برومند از فارس، مهنا کم‌گویی از مازندران، یسنا براتی از لرستان، مریم بربط، معصومه مرادی و مهشید صفری از همدان و سمیرا خاک‌خواه از تهران به این اردو دعوت شده‌اند.

در این میان، سه جودوکار همدانی شامل مریم بربط، معصومه مرادی و مهشید صفری در فهرست دعوت‌شدگان حضور دارند.

هدایت تیم‌های ملی بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان بر عهده معصومه جعفری است و سحر چغلوند نیز به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان مسئولیت هدایت ملی‌پوشان این رده سنی را بر عهده دارد.
:::

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.