نماینده آیت‌الله سیستانی از خادمان موکب شهدای گمنام هرمز تجلیل کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:37
هرمز- نماینده دفتر آیت‌الله سیستانی با همراهی استاندار هرمزگان در دیدار با خدمتگذاران موکب دو شهید گمنام و شهدای هرمز، از زحمات آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا نائینی، نماینده دفتر آیت‌الله سیستانی، در دیداری با خدمتگذاران موکب دو شهید گمنام و شهدای هرمز، از زحمات آنان تقدیر کرد و گفت: از طرف دفتر حضرت آیت‌الله العظمی آقای سیستانی (دامت برکاته) و نماینده تام‌الاختیار ایشان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای شهرستانی به هرمز آمده‌ایم تا قدردان تلاش اهالی هرمز باشیم.

وی افزود: خداوند متعال زحمات شما را قبول کند. ایام، ایام چهل روزه است که حالا دیگر روز شصت و هفتاد روزه هم شده. شما برای رزمندگان عزیز اسلام در جبهه‌ها خدمت کردید و کار شما کمتر از کار آن رزمنده‌ها نیست. شما در پشت جبهه هستید، بلکه به یک معنا خط مقدم نیز خط مقدم است و به رزمنده‌ها کمک می‌کنید. ان‌شاءالله خداوند بالاترین درجات را به شما عنایت کند و روز قیامت همنشین اولیا، انبیا و شهدا باشید؛ چرا که اینجا موکب خدمت به رزمندگان اسلام است.

حجت‌الاسلام نائینی در پایان پرچم متبرک حرم ابا عبدالله الحسین (ع) را به موکب اهدا کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.