متولی امامزاده صالح(ع) تجریش: در شرایط سخت، خدمت به مردم اولویت است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 11:11
شمیرانات-متولی آستان امامزاده صالح (ع) در تجریش، خطاب به مسئولان محلی بر لزوم خدمت بیشتر به مردم در شرایط سخت کنونی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، پیش از ظهر چهارشنبه در شورای اداری شمیرانات که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، با اشاره به نام ماه و برکت حضرت رضا (ع)، ابراز امیدواری کرد که این اجتماع نورانی موجب انسجام بیشتر در خدمت‌رسانی و نوکری به زائران و مردم شود.

متولی امامزاده صالح گفت: در شرایط صعب و سختی پیش رو به سر می‌بریم و می‌طلبد که برای مردمی که با حضور خود محاسبات دشمن را بر هم زده‌اند، همدلی و خدمت بیشتری داشته باشیم.

بی‌آزار تهرانی همچنین با اشاره به سخن رهبر انقلاب که به گفته وی مردم «نه روز رهبری این مملکت را به دست گرفتند»، خواستار قدردانی شایان از این حضور مردمی شد و خطاب به مسئولان محلی بر لزوم خدمت بیشتر به مردم در شرایط سخت کنونی تأکید کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.