گفت و شنود/ خونه خرس!

مشرق نیوز چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 07:26
امارات به نوکر اسرائیل تبدیل شده است و رژیم صهیونیستی از امارات به عنوان پایگاه نظامی خود در منطقه استفاده می‌کند.با رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مسلمانان شرکت دارند و اسم خودشان را مسلمان هم گذاشته‌اند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در خبرها آمده است که جنگنده‌ها و هلیکوپترهای امارات به چند لنج و قایق ایرانی حمله کرده و تعدادی را به شهادت رسانده و یا مجروح کرده‌اند.

گفتم: دولت امارات را چه به این غلط‌ها؟! اوج هنر و توان رئیس امارات و هم‌پالکی‌هایش ترتیب مجالس قمار و خوشگذرانی است.

گفت: امارات به نوکر اسرائیل تبدیل شده است و رژیم صهیونیستی از امارات به عنوان پایگاه نظامی خود در منطقه استفاده می‌کند.

گفتم: همین دو روز پیش سفیر آمریکا رسماً اعتراف کرد که رژیم صهیونیستی سیستم پدافند موسوم به گنبد آهنین را در امارات مستقر کرده و نظامیانش در این کشور حضور دارند.

گفت: با رژیم صهیونیستی در قتل‌عام مسلمانان شرکت دارند و تازه اسم خودشان را مسلمان هم گذاشته‌اند!

گفتم: ‌ای عوام! خونه خرس و بادیه مس؟! از یارو پرسیدند قبله کدام طرف است؟ گفت؛ کجا به شما آدرس داده‌اند؟!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.