بازگشت پرندگان شکاری پس از تیمار و درمان به طبیعت دورود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 23:25
دورود - پرندگان شکاری پس از تیمار و درمان به طبیعت شهرستان دورود بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سه بهله پرنده شکاری عقاب شاهی، سارگپه و دلیجه پس از مدتی تیمار و درمان و اطمینان از سلامتی کامل آنها در طبیعت شهرستان دورود رهاسازی شدند.

این پرندگان که به دلایلی توانایی پروازکردن را نداشتند توسط «بهلولی» مدیر خانه تیمار حیات‌وحش پس از مدتی تیمار و مداوا، و اطمینان از سلامتی کامل آنها در زیستگاه‌های شهرستان دورود رهاسازی شدند.

اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان دورود ضمن تقدیر و تشکر از مدیر خانه تیمار حیات‌وحش، از دوستداران محیط‌زیست درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست‌محیطی با سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.