این کشور با هماهنگی اسرائیل ۲ بار به ایران حمله کرده است

همشهری آنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:55
یک پایگاه خبری آمریکایی در گزارشی مدعی حملاتی از سوی امارات به ایران شده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بلومبرگ شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که امارات دو بار با هماهنگی رژیم اسرائیل به ایران حمله کرده که یکی از این حملات پیش از آتش‌بس و دیگری پس از آتش‌بس روی داده است.

در طول جنگ تحمیلی رمضان، آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از پایگاه‌های خود در امارات، حملات علیه ایران را ساماندهی می‌کردند. ایران نیز در پاسخ به این اقدام خصمانه ابوظبی، پایگاه‌ها و منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در امارات را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، امارات در طول جنگ یک بار تاسیسات پتروشیمی در عسلویه و بار دیگر به پالایشگاهی در جزیره لاوان حمله کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.