رایزنی وزیر امور خارجه چین و پاکستان در مورد تنگه هرمز/ عبور و مرور عادی شود

فرارو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:44
وزیر امور خارجه پاکستان در مورد تلاش‌های میانجیگری با همتای چینی خود گفتگو کرد.

وزارت خارجه پاکستان با انتشار پیامی در شبکه ایکس از تماس تلفنی  اسحاق دار، وزیر امور خارجه این کشور با همتای چینی‌اش خبر داد.

در این پیام آمده است: «وانگ یی، وزیر امور خارجه چین،  «وانگ یی، وزیر امور خارجه، مجدداً از نقش میانجیگری سازنده پاکستان قدردانی و حمایت کرده است».

در ادامه این وزارتخانه اعلام کرده است: »هر دو طرف بر اهمیت ادامه آتش‌بس پایدار و تضمین عبور و مرور عادی از تنگه هرمز تأکید کردند.»

پاکستان و چین

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.