سخنگوی دولت: امیدوار هستیم راهگشایی‌های بیشتری درخصوص اینترنت صورت بگیرد

پارسینه سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 20:07
سخنگوی دولت در اظهارنظری تازه درباره اینترنت خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم راهگشایی‌های بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش پارسینه به نقل از ایلنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت، در حاشیه مراسم ختم والده رئیس جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اینترنت را به عنوان حق رسمی مردم به رسمیت می‌شناسیم، گفت: «اما در شرایط خاص، تصمیمات نیز خاص هستند.»

وی همچنین اظهار کرد: رئیس‌جمهور پزشکیان در خصوص تشکیل ستادی، حکمی زدند که دکتر عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، راهبری آن را بر عهده خواهد داشت.

سخنگوی دولت در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم راهگشایی‌های بیشتری صورت بگیرد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.