ادعای وزیر جنگ آمریکا: آتش‌بس با ایران در حال اجراست

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 19:02
وزیر جنگ دولت تروریست آمریکا مدعی برقرار بودن آتش‌بس با ایران شد.

ادعای وزیر جنگ آمریکا: آتش‌بس با ایران در حال اجراست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما   به نقل از شبکه سی‌بی‌اس، پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا درباره آتش بس با ایران گفت که این «وضعیت بسیار پویا» است.

وی در ادامه مدعی شد که آتش‌بس با ایران در حال اجرا ست.

هگست گفت: آتش‌بس به معنای توقف آتش است.

وی ادعا کرد: و می‌دانیم این اتفاق در حین مذاکرات رخ داده است و گفت‌و‌گو‌های مختلف بسیاری با تیم مذاکره کننده ما در حال انجام است.

این در حالی است که دولت تروریست آمریکا تاکنون به آتش بس پایبند نبوده و همواره آن را نقض می‌کند، اما ایران هم پاسخ‌های کوبنده به این نقض مکرر داده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.