«دکتر استرنج‌لاو» ‏در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 17:31
فیلم سینمایی «دکتر استرنج‌لاو: چگونه یادگرفتم دست از هراس بردارم و به بمب عشق بورزم» ‏(۱۹۶۴) ساخته استنلی کوبریک، ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اثر در ۹۵ دقیقه با زیرنویس فارسی در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود.

جک ریپر در اقدامی خودسرانه، تهاجمی هسته‌ای علیه شوروی به راه می‌اندازد و سیاستمداران آمریکا به دنبال راهی برای توقف این حملات می‌گردند.

پیتر سلرز، جرج سی. اسکات، استرلینگ هایدن، کینن وین، اسلیم پیکنز، تریسی رید از بازیگران فیلم هستند.

فیلم اقتباسی آزاد از رمان دلهره‌آور وضعیت قرمز (۱۹۵۸) اثر پیتر جورج است. شاهکار کوبریک که به عنوان بهترین اثر کنایه‌آمیز سیاسی قرن معرفی شد، در فهرست ۱۰۰ فیلم تاریخ سینما از نگاه مخاطبان و منتقدان قرار دارد. فیلم نامزد ۴ اسکار شد و ۳ جایزه بفتا را به دست آورد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت «دکتر استرنج‌لاو» به سایت تیوال مراجعه کنند.

«دکتر استرنج‌لاو» ‏در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.