کشف انبار احتکار قند در شهرستان نیمروز

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 14:07
نیمروز- ️رئیس اداره صمت نیمروز گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیمروز، با همکاری مأموران نیروی انتظامی، یک انبار غیرمجاز احتکار قند در این شهرستان را شناسایی و پلمب کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد میش مست گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیمروز، با همکاری مأموران نیروی انتظامی، یک انبار غیرمجاز احتکار قند در این شهرستان را شناسایی و پلمب کردند.

️رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان نیمروز بابیان اینکه در بازرسی از این انبار، مقدار ۲۲ تن قند احتکارشده کشف و ضبط شد، افزود : براساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی این محموله سه میلیارد و سیصد میلیون تومان برآورد شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.