قرنطینه ۱۳ نفر در فرانسه به علت ابتلا به هانتاویروس

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
نخست‌وزیر فرانسه درباره ورود "هانتاویروس" به این کشور گفت: پنج فردی که روز یکشنبه از کشتی MV Hondius تخلیه شدند، تحت قرنطینه سخت در بیمارستان بوشا در پاریس نگهداری می‌شوند.

قرنطینه ۱۳ نفر در فرانسه به علت ابتلا به هانتاویروس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، نخست‌وزیر فرانسه درباره ورود "هانتاویروس" به این کشور گفت: پنج فردی که روز یکشنبه از کشتی MV Hondius تخلیه شدند، تحت قرنطینه سخت در بیمارستان بوشا (Bichat) در پاریس نگهداری می‌شوند.

سباستین لکورنو اعلام کرد که یکی از این افراد به ویروس مبتلا شده و چهار نفر دیگر تاکنون هیچ علائمی نداشته‌اند. همچنین نخست‌وزیر اعلام کرد که هشت نفری که با یک مسافر مبتلا به هانتاویروس در یک پرواز حضور داشتند، قرنطینه شده‌ و هیچ‌گونه علائمی ندارند.

هانتاویروس عمدتاً از طریق جوندگان منتقل می‌شود و فرد مبتلا علائمی مانند تب، خستگی و دردهای عضلانی دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.