اعتراف تل‌آویو به هدف قرارگرفتن سامانه «گنبد آهنین» توسط حزب‌الله

صدا و سیما سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 13:19
مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی به هدف قرارگرفتن سامانه گنبد آهنین توسط پهپاد حزب الله اعتراف کردند.

اعتراف تل‌آویو به هدف قرارگرفتن سامانه «گنبد آهنین» توسط حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان نظامی این رژیم اذعان کرد، سامانه موشکی گنبد آهنین در حمله یک پهپاد حزب‌الله مورد اصابت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در خصوص این واقعه تحقیقاتی به عمل آورد.

این در حالی است که سامانه گنبد آهنین بار‌ها ناکارآمدی خود را در برابر موشک‌های ایران، حزب‌الله و یمن نشان داده است.

روز گذشته نیز حزب الله از هدف قرار دادن مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست با دو پهپاد در شهر الخیام خبر داده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.