به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پایگاه ایران صدا که پیشتر در زمان حبس اسفندیاری، قسمت اول پادپخش «راز اسفند» را با روایت پدر و خواهر او منتشر کرده بود، اکنون پس از آزادی این شهروند ایرانی، قسمت دوم این برنامه را در قالب یک پادپخش ۶ ساعته با حضور خود او تولید میکند.
مهدیه اسفندیاری بعد از اسارت چهارده ماهه در فرانسه به اتهام مخالفت با نسلکشی در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، ۲۶ فروردین به ایران بازگشت.
قسمت اول راز اسفند از پایگاه «پادپخش ایران صدا» به نشانی podcast.iranseda.ir رایگان قابل دریافت است.