داوطلبان نظام مهندسی زنجان فقط تا ۲۳ اردیبهشت فرصت ثبت نام دارند

خبرآنلاین سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 11:06
ثبت‌نام اولین دوره سال ۱۴۰۵ آزمون‌های ورود به حرفه نظام مهندسی در استان زنجان همچنان ادامه دارد. احسان ذبیحیان، رئیس اداره نظام مهندسی، مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان، با اعلام این خبر گفت: داوطلبان تا ساعت ۱۷ روز ۲۳ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون‌ها ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرآنلاین از زنجان، رئیس اداره نظام مهندسی استان زنجان تأکید کرد که آزمون‌های تخصصی «طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان» و همچنین «ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی» نیز در این دوره گنجانده شده است.

به گفته ذبیحیان، این دوره از آزمون‌ها همزمان با سراسر کشور و در تمام رشته‌های مشمول قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تنوع رشته‌های این دوره افزود: آزمون در هفت کدرشته شامل معماری (طراحی، نظارت، اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تأسیسات برقی و مکانیکی (طراحی، نظارت، اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برگزار خواهد شد.

ذبیحیان در ادامه یادآور شد: آزمون‌های مربوط به کاردانی در رشته‌های معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی و برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری نیز برگزار می‌شود. افزون بر این، «آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی» و «آزمون تعیین صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷» از دیگر بخش‌های این دوره از آزمون‌های سراسری خواهد بود.

او به داوطلبان توصیه کرد برای ثبت‌نام به پایگاه رسمی سازمان نظام مهندسی استان مراجعه کرده و در مهلت مقرر اقدام کنند، زیرا پس از پایان مهلت، هیچ تمدیدی اعلام نخواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.