کاخ‌سفید: ترامپ درمورد ایران عجله‌ای ندارد

شمال نیوز سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 09:46
مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی که نتوانستند در جنگ تحمیلی رمضان به اهداف خود در ایران دست یابند، به دنبال توجیه دلایل آغاز این جنگ افتاده‌اند.

به گزارش شمال نیوز، سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در مصاحبه با فاکس‌نیوز مدعی شد که تمام کارت‌ها در اختیار «دونالد ترامپ» بوده و وی هیچ عجله‌ای درباره ایران ندارد.

ترامپ و نتانیاهو در حالی روز ۹ اسفند حمله همه جانبه علیه ایران را آغاز کردند که گمان می‌کردند نظام ایران طی چند روز فروخواهد پاشید و زمینه برای تجزیه ایران و پیشبرد رؤیاهایشان فراهم خواهد شد اما پس از حدود ۴۰ روز خواستار آتش‌بس با ایران شدند اما با این تفاوت که تنگه هرمز از ابتدای آغاز این جنگ به روی کشتی‌های آمریکایی و کشورهای متخاصم مسدود شده است.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه توجیه‌گری خود گفت که واشنگتن به دنبال توافقی است که امنیت آمریکا را در درازمدت حفظ کرده و تهدید هسته‌ای ایران را از بین ببرد.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی بارها عدم انحراف در برنامه هسته‌ای ایران را تأیید کرده بود و ایران بر خلاف رژیم صهیونیستی عضو معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای است.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.