اشتغال ۱۳ هزار و ۷۲۰ پرستار در بیمارستان های اجتماعی

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 08:08
بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، بیش از ۱۳ هزار نفر در گروه پرستاری در بیمارستان های تامین اجتماعی خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نیروهای پرستاری را باید جزو مهم ترین افراد کادر سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی کشور تلقی کرد که نبود آنها می تواند خدمات نظام سلامت را تحت الشعاع قرار دهد.

بخش زیادی از پرستاران کشورمان در بیمارستان های دولتی، خصوصی، دانشگاهی و...، مشغول به کار هستند.

بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، ۱۳ هزار و ۷۲۰ نفر در گروه پرستاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی مشغول خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

از این تعداد پرستار در بیمارستان های تامین اجتماعی، ۹۲۸۳ نفر زن و ۴۴۳۷ نفر مرد هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.