افزایش ۱۱ درصدی انرژی تحویلی به صنایع

دنیای اقتصاد سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 00:06
مدیرعامل توانیر در مانور مدیریت مصرف و هماهنگی گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۵، ضمن اعلام خبر رشد ۱۱ درصدی تحویل انرژی به بخش صنعت در اردیبهشت سال جاری، بر اولویت این شرکت در حمایت از تولید ملی تاکید کرد و رصد هوشمند مصرف را راهکاری کلیدی برای توزیع عادلانه انرژی و عبور موفق از اوج بار پیش‌رو دانست. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، محمد اله‌داد با تاکید بر اهمیت تحقق اهداف کمی در کاهش تلفات غیر فنی شبکه نسبت به سال گذشته، رصد و پایش هوشمند مصرف را راهکاری فنی در جهت توزیع عادلانه انرژی در شبکه برق کشور عنوان کرد. مدیرعامل توانیر تسهیل تامین برق صنایع مولد را امری مهم و تاثیرگذار در اقتصاد ملی برشمرد و تصریح کرد: تامین برق مازاد بر دیماند قراردادی این مشترکان در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری، اقدامی ارزشمند از سوی صنعت برق برای ارتقای شاخص‌های تولید است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.