تصویر؛ استوری احساسی اوسمار برای مادران ایرانی

فرارو دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 23:14
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری به زبان فارسی، روز جهانی مادر را به مادران ایرانی تبریک گفت.

​ اوسمار ویه‌را در شرایطی که پس از آغاز جنگ تحمیلی، ایران را ترک کرده و بیش از دو ماه است در ایران حضور ندارد، با انتشار یک استوری فارسی در صفحه شخصی‌اش بار دیگر توجه هواداران پرسپولیس را جلب کرده است.

این مربی برزیلی این بار پیامی احساسی به مناسبت روز مادر در استوری خود منتشر کرد. او در این پیام که با تصویری جالب همراه بوده، این روز را به همه مادران ایران تبریک گفته است.

در متن استوری اوسمار آمده است: «مادر یعنی یک آغوش امن، یک دعای همیشگی و عشقی که هیچ‌وقت تکرار نمی‌شود... این روز بر همه مادران ایران زمین مبارک»

eq2psbys5

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.