ساماندهی وانت‌بارها در دستور کار شورای ترافیک عجب‌شیر

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:21
عجب شیر- فرماندار عجب‌شیر از ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش، پاکسازی درختان حریم جاده‌ها و تعیین تکلیف پل قیزیل‌کورپی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعباس سلطان‌پور روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: نابسامانی وانت‌بارها از جمله مشکلات ترافیکی شهری هستند و شهرداری باید هرچه سریعتر با همکاری بین سازمانی آنها را ساماندهی کند. این کار ضمن کمک به روان سازی ترافیک، گلایه‌های اصناف را نیز برطرف خواهد کرد.

وی به موضوع درختان حادثه‌آفرین در مسیر قلعه‌چای اشاره و اعلام کرد: طبق دستور دادستان، از هفته آینده اداره راهداری درختانی را که در مسیر قلعه‌چای به حریم جاده وارد شده‌اند، پاکسازی خواهد کرد. این درختان به ویژه در شب حادثه‌آفرین هستند و جان رانندگان را تهدید می‌کنند.

سلطان‌پور با اشاره به آمار تصادفات در مناطق حادثه‌خیز شهرستان گفت: در سال قبل در میدان شهید زنده‌دل ۵۳ مورد، بلوار ولایت ۴۴ مورد، میدان بسیج ۵۸ مورد تصادف ثبت شده است و اعضای شورا راه‌حل‌های خود را برای کاهش این موارد بررسی کردند و به زودی اقدامات اجرایی را آغاز خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.