هندبال بانوان آذربایجان‌شرقی به لیگ برتر رسید

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 17:11
تبریز- تیم هندبال بانوان مقاومت شهرداری تبریز با پیروزی نفس‌گیر ۳۶ بر ۳۵ مقابل غدیر ملایر در آخرین بازی دور برگشت لیگ دسته یک، مستقیماً به لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این بازی در کرمان برگزار شد و دختران تبریزی با عملکرد درخشان، حریف را در دقایق پایانی مغلوب کردند.

این صعود تاریخی، اولین حضور هندبال بانوان آذربایجان شرقی در لیگ برتر است. مقاومت، امروز، دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت به همراه سه تیم دیگر در دور نهایی رقابت کرد و هر چهار تیم مستقیماً راهی لیگ برتر شدند.

اکرم حسینی، سرمربی تیم، گفت: این برد حاصل تلاش بی‌وقفه و روحیه والای دختران ماست. تبریز منتظر طوفان دخترانش در لیگ برتر است.

این چهارمین تیم از باشگاه مقاومت شهرداری تبریز است که سال آینده در لیگ برتر رقابت خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.