نرگس محمدی برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شد

رکنا دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 10:27
رکنا سیاسی : ‌نرگس محمدی، فعال سیاسی با صدور دستور توقف حکم برای انجام درمان از بیمارستان زنجان خارج و با آمبولانس به بیمارستان پارس تهران منتقل و بستری شدند.
نرگس محمدی برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شد

به گزارش رکنا به نقل از جماران ، این وکیل دادگستری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که این انتقال پس از صدور «دستور توقف حکم» از سوی قوه قضائیه و در پی نظر پزشکی قانونی مبنی بر لزوم پیگیری درمان خارج از زندان و «زیر نظر تیم پزشکان متخصص به دلیل بیماری‌های متعدد»، صورت گرفته است.

صدور این دستور در پی نظر پزشکی قانونی مبنی بر لزوم پیگیری درمان خارج از زندان و زیر نظر تیم پزشکان ایشان به دلیل بیماری‌های متعدد است. »

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.