ماموریت زیردریایی‌‌های ارتش در تنگه هرمز / دلفین‌های خلیج فارس به اعماق دریا رفتند تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند

رکنا یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 11:43
رکنا سیاسی : برای نخستین بار در جنگ رمضان، فرمانده نیروی دریایی ارتش از ماموریت زیردریایی‌ها در رصد و رهگیری شناور‌ها در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
 ماموریت زیردریایی‌‌های ارتش در تنگه هرمز / دلفین‌های خلیج فارس به اعماق دریا رفتند تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند

به گزارش رکنا به نقل از فارس ، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی‌های سبک ساخت کشورمان متناسب با تهدید‌ها و ظرفیت‌ها و نیاز‌ها در آب‌های تنگه هرمز دست به ماشه درحال گسترش و کف نشینی هستند.

کف نشینی در بستر دریا در اعماق آب‌های مسیر اقتدار در آبراهه تنگه هرمز برای زمان طولانی و رهگیری و انهدام انواع شناور‌های متخاصم از توانمندی‌های زیردریایی‌های سبک نیروی دریایی ارتش است.

وی افزود :  این زیر دریایی‌ها در ادبیات روزمره افسران و درجه داران آن به دلفین‌های خلیج فارس مشهورند.

دلفین‌های خلیج فارس برای نشان دادن اقتدار دفاع دریایی کشورمان در عملیاتی به نام و یاد شهدای ناوشکن دنا در تنگه هرمز روی آب آمدند و پس از اجرای چند مانور آرایشی، به اعماق دریا رفته تا ماموریت‌های محوله را ادامه دهند.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.