فیلم / بهاره افشاری : گفتند بو می دی از صدا و سیما بیرونم کردند چون عطر زده بودم ! / دوره شما بود آقای ضرغامی واقعا چرا ؟!

رکنا شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 22:16
روایت بهاره افشاری از فضای عجیب صداوسیما را در گفتگو با عزت الله ضرغامی را، ببینید.
فیلم /  بهاره افشاری : گفتند بو می دی از  صدا و سیما بیرونم کردند چون عطر زده بودم ! / دوره شما بود آقای ضرغامی واقعا چرا ؟!

ویدیویی از گفتگوی بهاره افشاری با ضرغامی رئیس پیشین سازمان صداوسیما مورد توجه همگان قرار گرفت. این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون، پرده از رفتارهای توهین‌آمیز و سخت‌گیری‌های سلیقه‌ای در مبادی ورودی این سازمان برداشته است. افشاری در این گفت‌وگو با بیانی صریح، از تجربه‌های تلخ خود سخن می‌گوید؛ از زمانی که به دلیل استفاده از عطر با جملات همچون «بو می‌دهی!» مواجه شده تا بازرسی‌های تحقیرآمیز صندوق‌عقب خودروهای آفیش شده و حتی بازداشت پشت درهای ورودی به خاطر داشتن «لاک ناخن».

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.