طرح نظارت بر تعمیرگاه‌های خودرو در بندرعباس ادامه دارد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:23
بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: طرح نظارت بر تعمیرگاه‌های خودرو تا پایان سال در هرمزگان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا پیروی منش در این خصوص اظهار کرد: طرح نظارت بر تعمیرگاه‌های خودرو تا پایان سال در هرمزگان ادامه دارد. در اجرای این طرح که از فروردین امسال آغاز شده، تاکنون هشت هزار بازرسی صورت گرفته است.

وی افزود: بر این اساس هزار و ۵۷۸ پرونده به ارزش بیش از ۱۷ میلیارد ریال برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل، و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

پیروی‌منش گفت: مهمترین تخلفات درج نکردن قیمت، گران فروشی و نداشتن مجوزهای بهداشت بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان گفت: این طرح برای تامین، و کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار، ارائه خدمات، قیمت و توزیع با توجه به افزایش تقاضای عمومی تا پایان سال اجرا می‌شود.

عبدالرضا پیروی منش افزود: در این طرح بیست گروه بازرسی از تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، امنیت اقتصادی و اماکن عمومی به صورت گشت مشترک بازار را رصد می‌کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.