بازدید ۴۴ هزار نفر گردشگر از اماکن گردشگری کاشان طی ۲ روز

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:19
کاشان - رئیس اداره میراث فرهنگی کاشان گفت: طی دو روز ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت بیش از ۴۴ هزار نفر از اماکن گردشگری کاشان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عبدالله زاده پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۴۴ هزار نفر گردشگر در ابنیه تاریخی تحت پوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان طی‌ دو روز ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ بازدید کردند.

وی ابراز کرد: بیش از ۳۵ هزار گردشگر از باغ جهانی فین، بیش از ۷ هزار گردشگر از خانه تاریخی بروجردی و حدود دو هزار گردشگر از محوطه باستانی سیلک در روزهای پنج‌ پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ اردیبهشت بازدید کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان‌ با تأکید بر ضرورت توزیع سفر از سوی گردشگران در روزها و هفته های باقیمانده تا پایان فصل گلابگیری تصریح کرد و گفت: در هفته های پیش رو، گردشگران با توزیع برنامه سفر، فرصت حضور و بهره‌مندی از خدمات را برای سایر گردشگران فراهم نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.