آبادانی‌ها قهرمان نخستین جام پس از جنگ ۳۹ روزه

خبرورزشی شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:22
مقام قهرمانی تورنمنت چهار جانبه فوتبال خوزستان گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ رمضان به تیم صنعت نفت آبادان رسید.

در حالی که طی ۷۰ روز گذشته هیچ رقابت جدی در فوتبال برگزار نشده بود تیم های خوزستانی با برگزاری جام رمضان ثابت کردند در این شرایط هم می‌توان فوتبال برگزار کرد.

با اینکه جنگ شروع شده در تاریخ نهم اسفند ۱۴۰۴ پس از ۳۹ روز در بامداد چهارشنبه ۱۹ فرردین موقتا متوقف شد اما هنوز هیچ تورنمنتی به این شکل برگزار نشده بود.

فینال این رقابت‌های چهارجانبه جمعه شب گذشته ۱۸ اردیبهشت در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که دو تیم فولاد نوین و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست این دیدار گلی در برنداشت و دو تیم با تقسیم امتیازات به رختکن رفتند. در نیمه دوم فولاد نوین موفق شد ابتدا یک گل به ثمر برساند ولی در ادامه صنعت نفت آبادان توسط رضا علیاری به گل تساوی رسید تا این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی به پایان برسد.

کار برای تعیین تیم قهرمان به ضربات پنالتی کشیده شد و شاگردان پورموسوی در صنعت نفت آبادان موفق شدند با برتری ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها بین دو تیم نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان برگزار شد که تیم نفت با حساب ۳ بر۲ به برتری رسید و مقام سوم را کسب کرد.

لازم به ذکر است؛ این نخستین تورنمنت جدی فوتبالی پس از ۷۰ روز از شروع جنگ و آتش بس ناپایدار بین آمریکا و اسرائیل  کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: بازگشت پسر جنجالی به استقلال/ مدیران باشگاه به‌دنبال جبران مافات

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.