آغاز آئین گلاب‌گیری در بروجرد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:35
بروجرد - فرماندار بروجرد از آغاز آئین گلاب‌گیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله ولدی در جریان بازدید از آئین گلاب‌گیری در مجموعه باغ بهشت بروجرد، اظهار داشت: شهرستان بروجرد با داشتن زیرساخت‌های مختلف گردشگری می‌تواند به مقصد گردشگری در غرب کشور تبدیل شود.

آغاز آئین گلاب‌گیری در بروجرد

وی تصریح کرد: گردشگری کشاورزی، روستایی و غذا در کنار زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان باعث شده تا شاهد رشد گردشگران و مسافران و بازدیدکنندگان در همه حوزه‌های گردشگری در این شهرستان باشیم.

فرماندار بروجرد، افزود: باتوجه‌به وجود آب‌وهوای معتدل و کوهستانی در این شهرستان، زمینه ترویج و توسعه باغ‌های گل‌وگیاه در این شهرستان وجود دارد که می‌توان با استفاده از این پتانسیل به قطب گلاب‌گیری منطقه تبدیل شد.

آغاز آئین گلاب‌گیری در بروجرد

ولدی، افزود: آیین گلاب‌گیری بروجرد بر اساس سند تحول دولت مردمی و در چارچوب راهبرد ساماندهی مقصدهای جدید گردشگری با شماره ۲۰۴۲۵۱۰۹۶ در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۴ به ثبت ملی رسیده است.

وی گفت: آیین گلاب‌گیری شهرستان بروجرد در سال جاری از ۱۹ اردیبهشت به مدت ۲۰ روز در روستای «شیشه» بخش «شیروان» شهرستان بروجرد برگزار می‌شود.

آغاز آئین گلاب‌گیری در بروجرد

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.