علت لکه‌های آلودگی در اطراف جزیره خارگ چیست؟/ نماینده بوشهر توضیح داد

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 11:05
نماینده بوشهر در فضای مجازی نوشت: لکه های مشاهده شده در تصاویر ماهواره‌ای در اطراف جزیره خارگ مربوط به روغن و پسماند آب توازن نفتکش‌ها است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به روایت ایلنا، جعفر پورکبگانی نماینده بوشهر در خصوص ادعاهای برخی رسانه ها در خصوص انتشار لکه های نفتی در اطراف جزیره خارگ نوشت:

 در رسانه‌ها منتشر کردند که چون مخازن پر شده، ایران نفت را در دریا رها کرده است.

این ادعا کذب و بخشی از عملیات روانی دشمن است، لکه های مشاهده شده در تصاویر ماهواره‌ای در اطراف جزیره خارگ مربوط به روغن و پسماند آب توازن نفتکش‌ها است که به زیان محیط زیست(است) توسط نفتکش اروپایی به دریا ریخته شده است.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.