هشدار ایران به شناورها برای فاصله گرفتن از ناوهای آمریکا

افکار نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 22:59
نیروی دریایی سپاه به شناورهای حاضر در منطقه برای فاصله گرفتن از ناوهای آمریکا هشدار داد.

در پی درگیری‌های پراکنده شبانه در خلیج فارس نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار هشداری رادیویی به تمامی شناورهای حاضر در منطقه، از آن‌ها خواست تا برای حفظ امنیت خود از ناوهای جنگی ایالات متحده فاصله بگیرند.

بر اساس فایل صوتی که در اختیار شبکه «سی‌ان‌ان» قرار گرفته، پیامی بر روی فرکانس ویژه مخابرات اضطراری دریایی پخش شده که در آن آمده است: به شما توصیه می‌کنیم برای حفظ ایمنی خود، حداقل 10 مایل (حدود 16 کیلومتر) از ناوهای جنگی فاصله بگیرید؛ چرا که ما گاهی لازم است با موشک و پهپاد به یانکی‌ها (آمریکایی‌ها) درس بدهیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.