تنگه ابوالقیس سوادکوه در معرض رانش است؛ استقرار ماشین‌آلات

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 21:38
سوادکوه - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به خطر رانش زمین در منطقه تنگه ابوالقیس سوادکوه گفت: اقدامات برای ایمن سازی در دست اجرا است.

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر بااشاره به خطر رانش زمین در منطقه تنگه ابوالقیس سوادکوه گفت: به‌دنبال بارش‌های امسال، این محدوده در باند برگشت محور اصلی تهران ـ شمال در معرض رانش قرار گرفته و اقدامات پیشگیرانه در حال انجام است.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در محل مستقر شده تا در صورت وقوع رانش، عملیات اجرایی و ایمن‌سازی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

وی افزود: به دلیل عبور شبکه برق از محدوده رانشی، لازم است ابتدا جابه‌جایی و ایمن‌سازی تأسیسات برق توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود تا امکان اجرای عملیات سبک‌سازی فراهم شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: همچنین وجود خط لوله در این محدوده، اجرای عملیات را نیازمند هماهنگی‌های فنی و رعایت الزامات ایمنی کرده است.

محمدی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اولیه و هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان، عملیات سبک‌سازی و تثبیت منطقه با هدف جلوگیری از ریزش و انسداد جاده اجرایی خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.