مترو و بی‌ آر تی تا چه زمانی رایگان می‌ماند؟

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 18:50
اقتصادنیوز: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مجانی‌ بودن هزینه مترو و اتوبوس‌های بی آر تی به دلیل روزهای جنگ بود و تا دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه استفاده از مترو و اتوبوس بی‌ آر تی در تهران رایگان است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید «علی لاریجانی و فرزندش» در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تامین مالی هزینه‌های ساخت‌ و ساز ناشی از حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف تهران از جمله منازل مسکونی گفت: تامین هزینه مشکل است، ولی به هر حال ما تلاش می‌کنیم درآمد ما به اندازه‌ کافی باشد که بتوانیم خرابی‌ها را جبران کنیم.

رئیس شورای شهر تهران درباره وضعیت بلیت مترو و اتوبوس بی‌آرتی و قیمت آن اظهرکرد: امسال می‌توانستیم به اندازه تورم که ۴۷-۴۸ درصد بوده است، اضافه کنیم، اما ۲۵ درصد اضافه کردیم و اجرای آن را نیز به اواخر اردیبهشت موکول کردیم.

وی افزود: مجانی‌ بودن هزینه مترو و اتوبوس‌های بی آر تی به دلیل روزهای جنگ بود و تا دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه استفاده از مترو و اتوبوس بی‌ آر تی در تهران رایگان است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.