روبیو: منتظر دریافت پاسخ ایران هستیم

مشرق نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:33
مارکو ربیو، وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور منتظر دریافت پاسخی از ایران است.

به گزارش مشرق، مارکو روبیو،‌ وزیر خارجه آمریکا امروز جمعه بعد از دیدار با پاپ اعلام کرد که با پاپ درباره اوضاع ایران گفتگو کرده است.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه گفت که قرار است امروز پاسخ ایران به طرح پیشنهادی برای پایان جنگ دریافت شود.

روبیو مدعی شد: هرگونه تلاش ایران برای ایجاد اقتدار برای کنترل ناوبری در تنگه هرمز غیرقابل قبول خواهد بود. او افزود: برخی از کشورهای اروپایی مانع از استفاده ما از پایگاه‌های ناتو در مواقع اضطراری و بحرانی شده‌اند و در ماموریت‌های ما مانع‌تراشی کرده‌اند.

روبیو همچنین با اظهاراتی تکراری در مورد حزب الله مدعی شد که ما خواهان یک دولت قوی و مشروع در لبنان هستیم.

وی با ادعای اینکه حزب الله تضعیف شده در عین حال اذعان کرد که حزب الله همچنان توانایی آسیب رساندن را دارد.

روبیو گفت: که تمام تمرکز آمریکا بر گفت‌وگو با دولت لبنان معطوف است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.