آیت الله عاملی: عقب‌نشینی‌های ترامپ هیبت آمریکا را نابود کرد

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:06
اردبیل - امام جمعه اردبیل گفت: عقب‌نشینی‌های پی‌درپی ترامپ در جنگ رمضان، هیبت آمریکا را نابود و اقتدار ایران را مضاعف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی، در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: ترامپ در جنگ رمضان بارها تهدید کرد و سپس عقب‌نشینی نمود و به رئیس تراجعی در میان اعراب مشهور شد و این عقب‌نشینی‌های پی‌درپی یک ابرقدرت، تمام هیبت آمریکا، ارتش و دولت آن را نابود کرد و به باور جهانیان، آمریکای بعد از جنگ هرگز مثل قبل نخواهد بود ودر مقابل، این عقب‌نشینی‌ها باعث اوج گرفتن شوکت و اقتدار نظامی ایران شد و کارشناسان جهانی هم اکنون از عظمت ایران سخن می‌گویند.

وی افزود: دروغ‌های حیرت‌آور ترامپ برای پایین آوردن قیمت نفت، اعتماد شرکت‌های نفتی و دولت‌های جهان را از بین برد و اکنون آمریکا جز پذیرش شروط ایران و برافراشتن پرچم سفید چاره‌ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: پس از پایان جنگ، آمریکا و اسرائیل برای انتقام‌گیری، سه عنصر اصلی پیروزی ایران یعنی سپاه پاسداران، انسجام ملی و نهاد رهبری را هدف تخریب با جنگ روانی، تفرقه‌افکنی و فشار اقتصادی قرار خواهند داد.

آیت‌الله عاملی با اشاره به پیوند عمیق ایران و جمهوری آذربایجان ادامه داد: ما یک ملت در دو دولت هستیم و علیرغم فشار حکومت باکو، مردم آن کشور عشق خود به ایران و نفرت از اسرائیل را فریاد می‌زنند؛ همچنین همه ملت‌های مسلمان روزی با اسرائیل خواهند جنگید.

وی در پایان از دولت خواست: با کار کارشناسی از استمرار تورم دو رقمی جلوگیری کند و با یکسان‌سازی حقوق و رعایت عدالت بین کارمندان، اقدام جدی به عمل آورد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.