نوید محمدزاده دوباره کارگردان تئاتر شد

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 13:42
اثری تازه از «دیوید هریر» با عنوان «پرنده سیاه» و همچنین طراحی و کارگردانی نویدمحمدزاده روی صحنه می‌رود

کُر ‌باکس ‌پردیس ‌تئاتر ‌و ‌موسیقی ‌دکُر از سی‌ام اردیبهشت، اثری تازه از «دیوید هریر» با عنوان «پرنده سیاه» با طراحی و کارگردانی نویدمحمدزاده را روی صحنه دارد.

به گزارش ایرنا، در این نمایش یک ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای، نوید ‌محمدزاده و مریم حسینی ایفای نقش می‌کنند. این اثر با ترجمه‌ای مشترک از پوریا ‌سیدی و مریم حسینی با تهیه‌کنندگی مشترک محمد قدس و نوید محمدزاده اجرا می‌شود.

اینکه نمایش تا چه روزی روی صحنه خواهد بود، تاکنون اعلام نشده است. مشاور پروژه با یوسف ‌باپیری بوده و طراحی نور و صحنه این نمایش را هم نوید ‌محمدزاده برعهده دارد. طراح گرافیک پرنده سیاه، مریم ‌برادران و طراح لباس آن فرشته ‌حسینی است.

این نمایش با مدیر تولیدی داوود ‌ونداده، دستیاری کارگردان کسری فریادی و عکاسی مهرداد متجلی اجرا می‌شود.

پرنده سیاه از سی‌ام اردیبهشت و از ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود. پرنده سیاه دومین تجربه کارگردانی نوید محمدزاده پس از «شهربازی» است که آذر سال ۱۴۰۳ در تماشاخانه لبخند روی صحنه رفت. تهیه‌کنندگی نمایش «درد» دیگر فعالیت محمدزاده در کارنامه نمایشی اوست.

172851015

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.