به گزارش مشرق، رسانه ها به نقل از منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار در جزیره قشم خبر میدهند. درباره منشا این صداها هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.
22:18| انفجار در اسکله بهمن قشم در جریان تبادل آتش میان نیروهای مسلح ایران و دشمن رخ داده است
بررسیهای یک از خبرگزاریهای داخلی در بندرعباس نشان میدهد در جریان تبادل آتش میان نیروهای مسلح ایران و دشمن بخشهایی تجاری اسکله بهمن هدف قرار گرفته است.
این اسکله در جنگ رمضان هم چندین مرتبه هدف قرار گرفت.
22:3| اسرائیل ترسید؛ ما نبودیم!
یک منبع رژیم صهیونیستی در گفتوگو با شبکه i۲۴NEWS تأکید کرده است: اسرائیل هیچ ارتباطی با حوادث امشب در ایران ندارد.
در مقابل، برخی منابع دیگر از جمله یک منبع اسرائیلی مدعی شدهاند که جنگندههای امارات این اسکله را بمباران کردهاند.
بررسی دقیق ابعاد این حادثه و راستیآزمایی ادعاهای مطرحشده همچنان ادامه دارد.
23:15| انفجارهای قشم در پی مقابله پدافند با ریزپرندهها
برخی منابع علت این صداها رو مقابله پدافند قشم با چند ریزپرنده اعلام کردند.
خبرگزاری صداوسیما اذعان کرد که اخبار مربوط به حمله هوای اسکلهای در قشم هنوز تایید نشده است.
23:22| مقام آگاه نظامی: یگانهای متعرض دشمن در تنگه هرمز زیر آتش موشکی ایران قرار گرفتند
یک مقام آگاه نظامی اعلام کرد: به دنبال تعرض ارتش متجاوز آمریکا به یک نفت کش ایرانی یگان های متعرض دشمن در محدوده تنگه هرمز زیر آتش موشکی ایران قرار گرفتند که پس از تحمل خسارت مجبور به فرار شدند.
00:19| حمله دشمن آمریکایی به جزایر جنوبی ایران
وبسایت شبکه فاکسنیوز به نقل از «یک منبع نظامی» مدعی شد که ارتش آمریکا ساعاتی پیش اهدافی در جزیره قشم و بندرعباس را هدف قرار داده، اما این به معنای «ازسرگیری مجدد جنگ علیه ایران نیست.»
وبسایت آکسیوس نیز به نقل از «مقامات آمریکایی و صهیونیستی» ادعای فاکسنیوز را تایید کرد.
00:33| بیانیه قرارگاه خاتمالانبیا درباره جزئیات درگیریهای امشب در جنوب ایران
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا تصریح کرده است: ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش بس یک کشتی نفتکش ایرانی و در حال حرکت از آبهای ساحلی ایران در منطقه جاسک به سمت تنگه هرمز و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را روبروی بندر فجیره امارات مورد هدف قرار دادند و همزمان مناطق غیرنظامی را با همکاری برخی از کشورهای منطقه در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله و در اقدامی متقابل شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خسارات قابل توجهی به آنها وارد نمودند.
آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبنده می دهد.
00:40| حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به شهرستان میناب
محمد رادمهر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: در ساعت ۰۰:۱۰ رژیم منحوس و غاصب و کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به یکی از پایگاه های دریابانی شهرستان میناب حمله انجام دادند.
وی افزود: خداروشکر از این حمله مجروح یا شهید نداشتیم.
رادمهر از مردم شهرستان میناب خواست به شایعات توجه نکنند و اخبار را از خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.
00:56| عملیات ترکیبی نیروی دریایی سپاه در پی تجاوز دشمن

فرماندهی نیروی دریایی سپاه در ایکس نوشت: در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی امریکا به یک فروند نفتکش ج.ا ایران در حوالی بندر جاسک و نزدیک شدن ناوشکن های ارتش تروریستی امریکا به تنگه هرمز، طی یک عملیات ترکیبی بسیار پرحجم و دقیق با بکارگیری انواع موشک های بالستیک و کروز ضد کشتی و پهپادهای انهدامی با سر جنگی شدید الانفجار به سمت ناوشکن های دشمن اجرای آتش نمود.
رصدهای اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن آمریکایی است و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.
بروزرسانی می شود...









