فوری/ادعای نقش امارات در انفجار اسکله بهمن قشم؛ اسرائیل: ما نزدیم

اقتصادنیوز پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 23:05
اقتصادنیوز:وقوع انفجار در اسکله بهمن قشم امشب با واکنش‌های متعددی در رسانه‌های منطقه همراه شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وقوع انفجار در اسکله بهمن قشم امشب با واکنش‌های متعددی در رسانه‌های منطقه همراه شد.یک منبع رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه آی ۲۴ تأکید کرد: اسرائیل هیچ ارتباطی با حوادث امشب در ایران ندارد.

در مقابل، برخی منابع دیگر از جمله یک منبع اسرائیلی مدعی شده‌اند که «جنگنده‌های امارات این اسکله را بمباران کرده‌اند».

بررسی دقیق ابعاد این حادثه و راستی‌آزمایی ادعاهای مطرح‌شده همچنان ادامه دارد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.