حمله جدید آمریکا در دریای کارائیب به یک کشتی

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 12:08
در ادامه اصرار آمریکا به اقدامات فراقانونی، حمله ارتش این کشور به یک کشتی در اقیانوس آرام به بهانه مقابله با قاچاق مواد مخدر سه کشته بر جا گذاشت.

کمتر از یک روز پس از حمله مرگبار در دریای کارائیب به بهانه مواد مخدر، ارتش آمریکا از حمله تازه به یک کشتی در شرق اقیانوس آرام خبر داد. 

به گزارش فارس، فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا (ساوتکام) یک ویدئو منتشر کرد و گفت که به دستور فرمانده ساوتکام ژنرال فرانسیس ال. داناوان، به «یک کشتی تحت اداره سازمان‌های تروریستی» حمله انجام شد. 

به ادعای ارتش آمریکا، «اطلاعات تأیید کرد که این کشتی در حال عبور از مسیرهای شناخته‌شده قاچاق مواد مخدر در شرق اقیانوس آرام بوده و در عملیات قاچاق مواد مخدر مشارکت داشته است.» 

ساوتکام افزود: «در جریان این اقدام، سه مرد تروریست (قاچاقچی) مواد مخدر کشته شدند و هیچ نیروی نظامی ایالات متحده آسیبی ندید.» 

این فرماندهی ارتش آمریکا روز گذشته هم از یک حمله مرگبار در دریای کارائیب به همین بهانه خبر داد و گفت که آن حمله، دو کشته بر جای گذاشته بود. 

طبق آخرین آمار ساوتکام، حداقل ۲۲ نفر در حملات فرماندهی جنوبی ارتش آمریکا از ماه آوریل تاکنون کشته شده‌اند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.