شکست، سیمئونه را از زبان انداخت!

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
سرمربی اتلتیکو مادرید از شکست برابر آرسنال و حذف از لیگ قهرمانان اروپا آنقدر ناراحت است که توان صحبت کردن درباره آینده‌اش را ندارد.

به گزارش مشرق، اتلتیکو مادرید در دیدار برگشت برابر آرسنال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در لندن برگزار شد با یک گل شکست خورد و این باعث شد که تیم مادریدی با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت از صعود به فینال بازماند.

دیگو سیمئونه از اینکه تیمش نتوانست راهی فینال شود احساس ناکامی و ناامیدی دارد و بسیار ناراحت است.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: آرسنال تیم خوبی در فصل جاری نشان داد و بازی های خوبی را به نمایش گذاشت. ما هم عملکرد خوبی داشتیم. از اینکه نتوانستیم راهی دور بعد شویم احساس ناامیدی و ناکامی داریم. فرصت های خوبی را هم در بازی رفت و هم در برگشت خلق کردیم. من باید به ستایش بازیکنانم بپردازم که تلاش زیادی از خود نشان دادند و البته از هواداران که به خوبی حمایت کردند.

او ادامه داد: ما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. به نظرم جزئیات کوچک پیروز این بازی را رقم زد. ما در نیمه دوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم با این حال نتوانستیم که گل بزنیم.

سر مربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید درباره داوری گفت: همه چیز روشن است و من نمی‌خواهم صحبت کنم. ما حذف شده‌ایم و باید به آرسنال تبریک بگویم. آنها تیم منظمی نشان دادند و امکانات خوبی دارند.

سیمئونه در پایان درباره آینده خود گفت: در شرایط کنونی توان صحبت کردن درباره آینده ام را ندارم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.