اختصاص بیش از ۹ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی شرق هرمزگان

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
امسال بیش از ۹ هزار میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی شرق هرمزگان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: این اعتبار برای ۳۷ طرح آبرسانی در شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد است.
عبدالحمید حمزه‌پور افزود: این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد و بیش از ۴۳ هزار و ۶۳۳ تن از جمعیت منطقه از آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند می‌شوند.
وی گفت: طرح‌ها شامل ساخت مخازن ذخیره آب، راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپاژ، حفر و تجهیز چاه‌ها، اجرای خطوط انتقال و توسعه شبکه‌های توزیع آب است.
مدیرعامل آبفای هرمزگان افزود: اجرای این طرح‌ها با هدف تقویت زیرساخت‌های تأمین و توزیع آب، افزایش پایداری شبکه و کاهش تنش آبی در مناطق شهری و روستایی شرق هرمزگان در دستور کار قرار گرفته است.
حمزه نژاد گفت: هم اکنون سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود.
وی گفت: از این میزان ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سدها و بخشی از چشمه‌ها تامین می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.