دومین جلسه دادگاه پژمان جمشیدی برگزارشد

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
جلسه دوم رسیدگی به پرونده پژمان جمشیدی امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. 

به گزارش پارسینه، به نقل از ایسنا نخستین جلسه رسیدگی به پرونده پژمان‌ جمشیدی، ۲۵ بهمن ۱۴۰۴ در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. 

دومین جلسه رسیدگی به این پرونده هم در حال برگزاری است. 

بر اساس این گزارش، اصغر جهانگیر در نشست خبری ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۴ در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده پژمان جمشیدی گفته بود: وقت رسیدگی به این پرونده برای ۲۵ بهمن ماه امسال در نظر گرفته شده است. باید منتظر رسیدگی به پرونده باشیم و بعد از اینکه رسیدگی انجام شد و ابعادش روشن شد اطلاع رسانی می‌شود. پرونده‌هایی که در مرحله رسیدگی است نباید به گمانه زنی رسانه ای توجه کرد و باید اجازه دهیم رسیدگی انجام شود و حقوق طرفین پرونده رعایت شود و به محض رسیدگی دادگاه، اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.