پاکستان: مذاکرات میان ایران و آمریکا پیشرفت بزرگی داشته است

پارسینه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
وزیر امور خارجه پاکستان اعلام کرد که مذاکرات میان ایران و آمریکا با پیشرفت بزرگی بوده است.

به گزارش پارسینه ​به نقل از تسنیم، محمد اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، از پیشرفت قابل توجه در مذاکرات میان ایران و آمریکا  و تلاش اسلام‌آباد برای دستیابی به آتش‌بس و آغاز گفت‌وگو خبر داد.

 

وی افزود: هدف ما به‌عنوان میانجی، رساندن طرفین به توافق صلح است؛ چیزی که منطقه و جهان به آن نیاز دارند.

اسحاق دار اظهار داشت: اطمینان داریم مذاکرات شاهد پیشرفت بزرگ بوده و برای رسیدن به آتش‌بس و آغاز گفت‌وگو تلاش کرده‌ایم.

وزیر خارجه پاکستان گفت: هدف ما پایان دادن به بحران با یک توافق برد–برد برای طرفین است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.