بوکس قهرمانی آسیا؛ سه نماینده ایران فردا روی رینگ تاشکند

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:34
سه نماینده تیم بوکس نوجوانان کشورمان در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا، فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.

بوکس قهرمانی آسیا؛ مالکی و چمی پا نمایندگان ایران در دومین روز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا فردا (دوشنبه ۱۴ اردیبهشت) در ورزشگاه «کومپتیشن ونو» تاشکند سه نماینده کشورمان در رده سنی نوجوانان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

ابوالفضل مالکی در وزن ۵۲ کیلوگرم در نخستین روز از مسابقات به مصاف «محمد الماری» از قطر خواهد رفت. وی در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ژاپن و سریلانکا می رود.

متین چمی‌پا در وزن ۵۷ کیلوگرم در نخستین مبارزه با «بهروز کنوف» از تاجیکستان مبارزه خواهد کرد. وی در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار فیلیپین و قرقیزستان می رود.

در وزن ۴۳ کیلوگرم نیز ابوالفضل داوودی در نخستین مبارزه باید با نماینده کره جنوبی مبارزه کند.

در این دوره از مسابقات ۴۶۰ بوکسور از ۲۱ کشور حضور پیدا کرده‌اند که تیم ایران با ۱۴ بوکسور در رده سنی نونهالان و نوجوانان، دختران و پسران شرکت کرده‌اند.

امروز در نخستین روز از این رقابت‌ها در وزن ۵۰ کیلوگرم فاطمه داودی در گام نخست به مصاف نماینده هند رفت، اما در نهایت بازی را واگذار کرد.

بیژن عبدالمالکی نیز به عنوان مربی هدایت تیم نوجوانان پسران را برعهده دارد. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.