سازمان لیگ بسکتبال در نشست مشترک با نمایندگان چهار تیم حاضر در رقابتهای انتخابی سهمیه باشگاهی غرب آسیا، درباره شیوه برگزاری این مسابقات به جمع بندی رسید.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست مشترکی به صورت آنلاین میان اعضای سازمان لیگ بسکتبال و نمایندگان تیمهای شهرداری گرگان، استقلال تهران، نفت آبادان و نفت زاگرس جنوبی جهرم امروز (یکشنبه ۱۳ اردیبهشت) برگزار شد تا درباره شیوه برگزاری رقابت میان این تیمها برای تعیین دو سهمیه باشگاهی غرب آسیا بحث و بررسی شود.
مقرر شد؛ این ۴ تیم به صورت گروهی و در قالب یک دور با هم رقابت داشته باشند سپس بر اساس رده بندی، تیمهای اول و دوم به ترتیب در ۲ بازی به مصاف تیمهای سوم و چهارم بروند.
تیمهای برنده این دو دیدار ضمن اینکه برای تعیین قهرمان این سری از مسابقات در یک دیدار به مصاف هم میروند، سهمیه حضور در فصل آتی مسابقات باشگاههای غرب آسیا را هم کسب خواهند کرد.
همچنین مقرر شد قرعه کشی دیدارهای گروهی دوشنبه برگزار شود.
۲۸ اردیبهشت تا ۷ خرداد بازه زمانی پیشنهادی برای برگزاری مسابقات بسکتبال انتخابی باشگاهی غرب آسیا است ضمن اینکه آمل گزینه اصلی برای میزبانی این رقابتها است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.