
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طی هفته جاری، ۲۷ نگارخانه در سطح کشور با رعایت ضوابط و دستورالعملهای مربوطه، فعالیت خود را مجددا آغاز کردهاند.
از سرگیری فعالیت این گالریها که با همت و تلاش مدیران و دستاندرکاران آنها محقق شده است، نشاندهنده تداوم جریان هنرهای تجسمی و پویایی این حوزه در کشور است.
روابط عمومی ادارهکل هنرهای تجسمی ضمن قدردانی از اقدام مسئولانه گالریداران و فعالان این حوزه، بر نقش مؤثر گالریها در توسعه و استمرار فعالیتهای هنری تأکید و ابراز امیدواری کرد این روند در سایر مراکز هنری نیز تداوم پیدا میکند