«پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز در حقیقت «پروژه بن‌بست» است

رکنا سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
رکناسیاسی: وزیر امور خارجه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز را «پروژه بن‌بست» خطاب کرد.
 «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز در حقیقت «پروژه بن‌بست» است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن پیام سیدعباس عراقچی،‌ وزیر امور خارجه، به این شرح است:

«تحولات تنگه هرمز به‌روشنی نشان می‌دهد که  یک بحران سیاسی، راه‌حل نظامی ندارد.

در حالی که به لطف تلاش‌های پاکستان مذاکرات در حال پیشرفت است، آمریکا باید هوشیار باشد که توسط بدخواهان دوباره به یک باتلاق کشیده نشود؛ امارات متحده عربی نیز همین‌طور.

 «پروژه آزادی»، «پروژه بن‌بست» است.»

توییت سید عباس عراقچی

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید