رکناسیاسی:سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران با استناد به بیانیه اخیر فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص)، بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخ قاطع به هرگونه تحرک غیرقانونی و تعرض به منافع ملی تأکید دارد.
به گزارش رکنا، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری با خبرنگاران در ادامه گفت: آنچه امروز در منطقه شاهد آن هستیم، نتیجه مستقیم مداخلات و تعرضات نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به حریم ایران است.
ایران، خود را پاسدار و نگهبان اصلی امنیت تنگه هرمز میداند؛ آبراهی که تا پیش از ۹ اسفند، مظهر تردد ایمن و پایدار بود.
دولتمردان آمریکایی باید درک کرده باشند که زبان تهدید و زور علیه ملت ایران کارایی ندارد و تکرار اشتباهات گذشته، تنها آنها را در باتلاق خودساختهشان در منطقه و جامعه جهانی گرفتارتر خواهد کرد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.