خبرنگار آکسیوس: عملیات آمریکا در تنگه هرمز شامل اسکورت کشتی‌ها نخواهد بود

رکنا سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
رکناسیاسی:خبرنگار آکسیوس نوشت: عملیات آمریکا لزوما شامل اسکورت کشتی‌های تجاری توسط ناوهای نیروی دریایی ایالات متحده نخواهد بود.
خبرنگار آکسیوس: عملیات آمریکا در تنگه هرمز شامل اسکورت کشتی‌ها نخواهد بود

باراک راوید خبرنگار اسرائیلی-آمریکایی آکسیوس درباره عملیات سنتکام در تنگه هرمز در شبکه ایکس نوشت:

طبق گفته دو مقام آمریکایی، ابتکار عمل جدید در تنگه هرمز لزوماً شامل اسکورت کشتی‌های تجاری توسط ناوهای نیروی دریایی ایالات متحده نخواهد بود.

یکی از این مقامات گفت که ناوهای آمریکایی «در نزدیکی» تنگه حضور خواهند داشت تا در صورت لزوم از حمله نظامیان ایران به کشتی‌های تجاری در حال عبور از این آبراه جلوگیری کنند.

مقامات همچنین اعلام کردند که نیروی دریایی آمریکا اطلاعات مربوط به بهترین مسیرهای دریایی در تنگه هرمز را در اختیار کشتی‌های تجاری قرار خواهد داد، به‌ویژه در رابطه با استفاده از مسیرهایی که توسط نیروهای ایرانی مین‌گذاری نشده است.

توییت باراک راوید خبرنگار اسرائیلی-آمریکایی آکسیوس درباره عملیات سنتکام در تنگه هرمز

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.