فرمان آماده باش به ارتش اسرائیل

نامه نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 10:55
ارتش اسرائیل آماده‌باش شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با اعلام شبکه ۱۲ عبری، ارتش اسرائیل در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته است.

 به نقل از ایلنا، شبکه ۱۲ تلویزیون عبری‌زبان به نقل از منابعی گزارش داد که رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته و سناریوی احتمال انجام یک اقدام نظامی نزدیک از سوی ایالات متحده علیه ایران را در محاسبات خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش، منابع مذکور تأکید کرده‌اند که در حال حاضر برای تل‌آویو روشن نیست ماهیت چنین اقدامی احتمالی از سوی آمریکا گسترده خواهد بود یا محدود.

این منابع همچنین به بررسی سناریوی دیگری از سوی اسرائیل اشاره کرده‌اند؛ مبنی بر اینکه در صورت احساس افزایش خطر از سوی ایران، احتمال واکنش پیش‌دستانه از سوی تهران نیز مدنظر قرار گرفته است.

در ادامه گزارش آمده است که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، تماس‌ها و هماهنگی‌های خود را با فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا افزایش داده تا در صورت وقوع هرگونه تحول احتمالی، هماهنگی‌های عملیاتی لازم انجام شود.


 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.