معاون وزیر خارجه کشورمان اظهار کرد: ایران طرح خود را با هدف خاتمه دائمی جنگ تحمیلی به پاکستان بهعنوان میانجی ارائه کرده و اکنون توپ در زمین آمریکا است که راه دیپلماسی یا تداوم رویکرد مبتنی بر تقابل را برگزیند.
کاظم غریب آبادی، معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه، امروز شنبه ۱۲ اردیبهشت در دیدار با برخی سفرای خارجی مقیم تهران، آنها را در جریان پیشنهاد اخیر جمهوری اسلامی ایران در خصوص پایان جنگ و تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران قرار داد.
در این دیدار غریب آبادی ضمن تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل و قاطع جهت دفع هرگونه تجاوزی را علیه کشور و مردم خود دارد، تصریح کرد ایران همواره به دیپلماسی مبتنی بر منافع جهت حل و فصل مسائل موجود نیز باور داشته و سهم خود را ایفا کرده است.
معاون وزیر امور خارجه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران طرح خود را با هدف خاتمه دائمی جنگ تحمیلی به پاکستان به عنوان میانجی ارائه کرده و اکنون توپ در زمین آمریکا است که راه دیپلماسی یا تداوم رویکرد مبتنی بر تقابل را برگزیند
غریبآبادی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با هدف تامین منافع و امنیت ملی خود، برای هر دو مسیر آماده است و در هر صورت، همواره بدبینی و بی اعتمادی خود به آمریکا و صداقت این کشور در مسیر دیپلماسی را حفظ خواهد کرد.
گفتنی است، پیش از این دیدار، سفرای چین و روسیه نیز نشست سه جانبهای را با معاون امور حقوقی و بینالمللی وزیر امور خارجه برگزار کردند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.